تمامی کالاهای موجود دارای رنگ بندی هستند.  جهت مشاهده رنگ بندی ها ، کالا رو باز نموده و زبانه "رنگ" را باز کنید


سوالات متداول - درخواست رمز مجدد کاربری

چگونه اعتماد کنم و از فروشگاه شما خرید کنم؟؟

فروشگاه سنترال تب ار 92/03/11 کار خود را شروع کرده است

وب سایت ما دارای نماد الکترونیک می باشد - اگر گذارش خطای ما را به پلیس فتا و ... بدهد مشتری ،سایت ما فیلتر خواهد شد

 

ی گاردی رو انتخاب کردم میخوام بدونم تمام لبه های گوشی رو میپوشاند یا نه (بالا و پایین گوشی رو پوشش میده)؟؟

به طور کلی گارد های ژله ای (گارد های ژله ای - نرم - ضربه گبر) تمام لبه های گوشی (4 طرف) رو پوشش میده

گارد های خشک ، بالا و پایین گوشی را پوشش نمیدهد (در سایت گارد هایی که ذکر شود مدل خشک ، بالا و پایین را پوشش نمیدهد)

برای اطلاع بیشتر و دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید 09138549097 - 05356228408

 

کی کالاهای خریداری شده ارسال میگردد؟

ارسال بسته در همان روز سفارش (سفارشات ثبت شده قبل از ساعت 13) و سفارشات بعد از آن ،در روز بعد

ارسال بارکد پستی بسته ، در عصر روزکاری ثبت خرید ،به ایمیل مشتری

(مشاهده بارکد پستی بسته ارسالی - ابتدا وارد وب سایت شده سپس: 1- حساب کاربری من   2-مشاهده تاریخچه سفارش ها  3-کلید روی مشاهده (شکلک چشم) روی ریف سفارش مورد نظر  4-پایین صفحه قسمت تاریخچه سفارش


مرجوعی کالا چجوری می باشد؟؟

کالا های خریداری شده ، 7 روز مهات تست دارند (از تاریخ دریافت)

کالا ها قبل از ارسال کاملا چک میشوند

ولی اگر کوچکترین ایرادی داشته باشند میتوانید انها را مرجوع نمایید (ادرس در قسمت تماس با ما)

برای کالاهای ارزان قیمت و جزعی (مانند GLASS محافظ صفحه یا گارد های معمولی و برای مثال کابل OTG که مبلغ آن 3000 تومان بیشتر نیست و ...) نیازی به مرجوع کردن کالا نیست

کالا مجدد برای شما ارسال میشود


من نمیتوانم از سایت خرید کنم چگونه یک کالا رو خریداری کنم؟؟

تو تلگرام سفارش خود را بدهید 09138549097

مشاوره دریافت نمایید و کالا هاتون را سفارش دهید - شماره حساب ها و شماره کارت های بانکی ما برای شما ارسال خواهد شد - مبلغ را واریز و اطلاع دهید (همان تلگرام)

و سپس ادرس کامل پستی را نیز بدهید تا فاکتور شما زده شود

 

نمایندگی در شهر های دیگه هم دارید؟؟

****در حال حاظر نه****


کالایی در سبد خرید من هست میخواهم حذف شود یا تعداد آن اصلاح شود

بر روی سبد خرید (در بالای صفحه سمت چپ) کلیک کنید و مشاهده سبد را بزنید - در اینجا لیست محصولات درخواستی وجود دارد - در اینجا می توانید با انجام عملیات حذف یا مقدار دهی در سطر هر کالا (اگر تعداد را تغییر دادید ، دکمه بروز رسانی را بزنید) ،کالا را حذف یا تعداد آن را اصلاح کنید

کالایی خریداری شده، اما هنوز بدستم نرسیده ، چرا؟؟

بسته ها توسط پست برای شما ارسال خواهد شد

1- پست سفارشی (همون پست رایگان برای خرید های بالای 30 هزار تومان) ، که معمولا 4 روزه میرسه (ممکن هست این مدت 2 روز تا 5 الی 6 روز نیز طول بکشد - مکان های مشتری ممکن هست دور اتفاده و سیستم پستی ان شهر در توضیع ضعیف باشد)

2 - پست پیشتاز که 1 الی 2 روزه میرسه


.............

بعد از ارسال کالا ، بارکد پستی بسته شما برای شما پیامک یا ایمیل خواهد شد و در حساب کاری برای شما قابل مشاهده می باشد - در صورت عدم ارسال بارکد ،  عصر ساعت 6 تا 8 با ما تماس بگیرید و دریافت نمایید

کد پستی را در سایت پست وارد نمایید و روند ارسال آن را مشاهده نمایید (در گوگل جمله "پیگیری بسته پستی" را جستجو نمایید تا سایت پست را براتون بیاورد)

 

هیچ کالای در این دسته بندی وجود ندارد.

سوالات, متداول, درخواست, رمز, مجدد, کاربری, نحوه, خرید